Forum Start - Register
Name Password Forgot your password?

Forum Start > Relationships > Dating > Popping the Question...when?
Author
Thread
hmurchison
Preferred Member


 

Posts: 183
Location: 
Registered: 2/7/2006    Warnings: 0
Popping the Question...when?
While on the way to Church yesterday my lady and I had a talk about proposing and when the ideal time in a relationship is. Of course it varies depending on the circumstances but we were speaking in generalities.

I said that Men generally think it's not much of a big deal to date a few years and then decide on marriage.

My gf said that that was WAY TOO LONG and that women are starting to get ****ed by then if they haven't sensed a forthcoming proposal.

WOW! Is that true ladies?? My best friend just got engaged after a year and a half and I thought that was damn early. My gf thought it was just right.

I guess there may be a bit of an impasse here. Most of the guys I know would think that in most cases 18 months is too soon for a proposal. I'd better get my butt in gear. My 2yr anniversary is coming this summer. If I'm not on the proposal track my life could seriously be in danger :P
__________________
Wherever you go...there you are.
2/27/2006 10:33 Link - Ip: Logged - Quote:
 
QuickView: Popping the Question...when? - hmurchison 2/27/2006 10:33
 Done been there, done that! I proposed to one chick years a... - VickanS 2/27/2006 16:39
 Ummm... women REALLY don't want to wait years and years for ... - Sarina22 2/27/2006 16:46
 LOL Dayum Sarina22!! I wish my mom coulda hipped me up to... - hmurchison 2/28/2006 08:03
 Yeah... most of the women I've been with start talking about... - willie6 2/28/2006 12:00
 Three years? Please! I would be SOOOOO gone! LOL... - Sarina22 2/28/2006 17:27
 Hey... if you are younger 3 years aint that long! :) But I... - willie6 3/3/2006 17:40
 I think men worry about the whole process of marriage. THe ... - hmurchison 3/14/2006 08:32
 "Apt to be more reluctant", huh? I think this has... - Sarina22 3/14/2006 11:42
 3 YEARS?!! :lol: I'm like Sarina I would be audi 5000 like L... - Sparkle 7/3/2006 14:49
 No doubt. I'd better get busy then. "We ain't get any... - hmurchison 7/3/2006 15:23
 
Forum Start > Relationships > Dating > Popping the Question...when?

Quick reply
You need to login before you can post.




Mybrotha.COM Home | News | Articles | Relationships | Health | Lifestyle | Entertainment | Business | Jobs & Careers
Quizzes | SpotLight | Message Boards | Sitemap | Links | Terms and Conditions | Privacy Policy
© 2002-2008 Mybrotha.COM   All Rights Reserved
Powered by ASPBB v0.5 PRE
© 2004-2008 ASPBB Developers Team